Automatically embedding has been temporarily turned off until the Twitter bug has been fixed. This will only affect new posts made. Once the issue has been fixed, automatic embedding will return. It is possible to manually embed content I believe. If you quote a post with an embedded tweet, please delete the tweet.

Welcome to The Box Office Theory — Forums

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

#ED

Star Wars: The Last Jedi | December 15, 2017 | Teaser Trailer Out OMG (pg152)

4,160 posts in this topic

i love tatiana maslany but it needs to be a woman of color

 

No, it does not.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Has the sequel been greenlit already? Do you think it will get funded?

Edited by lilmac
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Has the sequel been greenlit already? Do you think it will get funded?

 

The first day of Episode 7's merch alone will fund it.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

So filming begins in March? Cutting it kinda close isn't it

 

March/April/May - principal "photography"

June - April 2017 - post production (10 months)

Share this post


Link to post
Share on other sites

So filming begins in March? Cutting it kinda close isn't it

 

Almost a whole year of post production is cutting it close?

Share this post


Link to post
Share on other sites

So early? Are they afraid Mark Hammil is gonna die soon or what :lol: ? If one of the main 3 isn't on set that is a big spoiler for The Force Awakens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

So early? Are they afraid Mark Hammil is gonna die soon or what :lol: ? If one of the main 3 isn't on set that is a big spoiler for The Force Awakens.

 

How if they don't start filming till march? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I find it positively insane that Episode VIII will start filming before VII releases.  

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

So early? Are they afraid Mark Hammil is gonna die soon or what :lol: ? If one of the main 3 isn't on set that is a big spoiler for The Force Awakens.

Not really. It's possible that there are scenes without the originals which will be shot, blimey..

Share this post


Link to post
Share on other sites

I find it positively insane that Episode VIII will start filming before VII releases.  

 

Read the text, there is a reason why they do that. It's not the main filming... (article includes spoilers! But they are partly with white on white letters)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Read the text, there is a reason why they do that. It's not the main filming... (article includes spoilers! But they are partly with white on white letters)

 

I realize this, but it's still frustrating that they are rushing through these and we will have another Star Wars movie, a main story actual Episode, in theaters just a year and a half after VII. 

 

They are going too hard to fast and I while I knew that was their plan, this announcement is just making it a reality and I'm like fuck man, slow it down!

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

I realize this, but it's still frustrating that they are rushing through these and we will have another Star Wars movie, a main story actual Episode, in theaters just a year and a half after VII. 

 

They are going too hard to fast and I while I knew that was their plan, this announcement is just making it a reality and I'm like fuck man, slow it down!

 

Hmm I think if they have a reason for a certain scene to film there and already have the contacts there from filming the other movie and now the flowers... may look like they need it, I kind of can understand why they film ... some scenes there now.

 

It also may be that some actors do have scedule problems one year later (when the flora again looks like now) or they use some location again that later on is not longer available or...

 

I wouldn't take it as a proof for rushing yet. Too me it looks more like they have an idea about the general story for all 3 movies that might include some key moments...

A bit like back to back filming, but only at one location

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah I would say that is either like one or two scenes from the film or maybe even just scenery shots. not main principle photography.  

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

I find it positively insane that Episode VIII will start filming before VII releases.

Yeah, they should totally wait for Ep VII to come to to make sure it does well enough to warrant a sequel.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah, they should totally wait for Ep VII to come to to make sure it does well enough to warrant a sequel.

You know what I mean!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

You know what I mean!

Of course I do.

But I'm a smartass.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Who's Chatting

    There are no users currently in the chat room