Jump to content

Beginning on August 1, 2017 all free accounts will have the same avatar size as all paid accounts. This means you will be able to upload larger avatars on that day if you have a free account and this will no longer be a paid perk.

SpiderByte

Free Account+
  • Content count

    2,326
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2,279 Likes

About SpiderByte

  • Rank
    Box Office Gold

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

1,477 profile views
  1. Shout out to Blankments for liking this post from two years ago today for some reason.
  2. Nah. Post credits scene for Ragnarok. The D23/SDCC trailer even opened with him meeting the Guardians.
  3. Keep in mind Justice League does come out the same month (domestically). Even if Justice Leagues gets bad reviews it could still put a significant dent in Thor's legs.
  4. So the question now is, will Thors "biggest Disney trailer ever" status/ the social media buzz stats translate into box office the same way IT and it's stats did.
  5. "Might be" based off a crew call? Come on. And Ant-Man was meant to start in June and didn't start till August and nobody's saying that'll be delayed.
  6. Yeah, because that was the problem with F4, the runtime. Unless Thor spends an hour of the movie doing literally nothing and half the footage in the film isn't actually in the movie, I'm pretty sure it'll do fine. Also, Taika Waititi has not destroyed his house or micromanaged the shit out of the cast while filming like Trank did.
  7. "There are too many characters in this movie!" There are literally only two other characters aside from Venom so far and they are literally a love interest and the villain. Take a chill pill.
  8. Sooo does this mean my 1 billion dollar WW prediction could still be in play? Because I talked a loooooooooooooooot of shit about how certain I was that would happen.
  9. So three days out from release and the only tracking we have is from the start of June? Very surprising.
  10. So has there been any actual tracking recently? I can't seem to find any.
  11. He's gonna shave the beard. Rogers is blonde in the films, and that beard definitely is not.
  12. Amazing Spider-Man 2 pulled 700 million worldwide even having the worst reviews of the series. A good one that also features Iron Man could more than plausibly do a billion.
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Guidelines. Feel free to read our Privacy Policy as well.