Jump to content

iHeartJames

Free Account+
  • Content Count

    961
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by iHeartJames

  1. NO!!! WE ALWAYS GO HIGHER AND IF WE DON'T WE'RE GONNA END UP ON THE STREET SELLING OUR PUSSIES TO ANYONE WHO DARES GO LOWER. IS THAT WHAT YOU WANT?
  2. Wait leave him alone every time he low balls we get an even higher result. He's pretty much our bad luck good luck charm
  3. I was gonna tell a story about my first sexual experience and that would have lasted about 3-4 pages but my warnings are currently in double digits so yeah
  4. I really don't know how I feel about the Matrix. I'm excited but then I'm just like whatever (but I'm gonna support in theaters cuz like how many working trans directors do we have right now)
  5. Okay I'm done because this went from Youtube haters to Brie Larson to security guards dating their clients and then workplace romances and now I'm confused as hell.
  6. my thoughts are scary because I believe in some professions should remain professional especially if your job is to protect a client? I will die on that hill
  7. Honestly everything about this response is a big oof but like she didn't even name his name she simply said "a security guard" lmao but like this logic you have within the workspace says alot
  8. Actually she was disliked because she went to an awards show and defended Ava's "A Wrinkle Of Time" and during the same time said she wanted to see new faces in the press lines because all the POC reviewers were constantly being pushed in the back and never getting any questions for their websites edit: Wait I'm sorry but what is a security guards job? to flirt or protect?
  9. Normally artist doing this would annoy me but those channels are literally the worst and most of them are racist and sexiest as hell. I remember Geeks and Gamers saying he was upset Captain Marvel did good because he wanted Brie Larson to pay for her racist comments (She said she wanted more diversity in her press because she kept seeing the same faces)
  10. Honestly the 'Anthony Mackie is not charismatic' is the thing I meant by trolling because Mackie is probably one of the most charismatic actors in the MCU
  11. 1. Who said he was my favorite lol 2. Simu Liu is getting praise to just look at the reviews and not the ones that helps your argument 3. Anthony Mackie was definitely praised as a standout for TF&WS so idk what the fuck you're talking about just cuz you found him dull dont mean the critics and fans did
  12. lol stop trolling. people literally said the same thing about Chadwick with Black Panther movie how he was overshadowed by everyone and he's boring blah blah but since Chadwick passed away people wanna act like they wasn't saying how he was second fiddle to Killmonger and Shuri
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Guidelines. Feel free to read our Privacy Policy as well.