Jump to content
JJ-8

Australian Box Office | The Lion King | over 41m | TS4 about to cross 40m | AEG 84m

Recommended Posts

3 hours ago, Thanos Legion said:

Yep. Though I’ll admit to getting tripped up waaaaaaaay more in countries where the local currency is still expressed with a dollar sign and the ER is somewhat close to 1:1.    

 

Say you sort of know that the total IW gross for a territory should be about $50M USD, and you go into the thread and ask what it made. If the answer is “£63M” or “¥63M” you immediately go convert the currency in google. If it’s “$800M” you go “wait, that’s 16 times what I know it should be... oh yeah, that figure is in examplandia dollars, let’s go convert to USD.” But if you get told “$63M”... no red flags. Easy to just shrug and go “oh, neat, $63M. Guess it made  a bit more than I remembered, time to tab to a new thread.” Just have to build up experience and be vigilant.

it can also lead to big confusions if looking up all time or compare to .... tries, the exchange rates differ at times in such a big way

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Robertron said:

What are we looking at for day 2? 😬😬

You ready for it

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

9.5-10m

  • Like 3
  • Thanks 2
  • Haha 2
  • Astonished 21
  • Sad 1
  • ...wtf 1
  • Disbelief 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, RtheEnd said:

You ready for it

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

9.5-10m

Why settle for 1 '10m day' if you can get 2....... that a good question EG :ohmygod:

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, RtheEnd said:

You ready for it

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

9.5-10m

Omg I got so excited at your quote notification that my mum asked why haha 

 

That is phenomenal. 20m after two days! 

I really want it to do 10m+ so it has two 10m days! 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Robertron said:

Omg I got so excited at your quote notification that my mum asked why haha 

 

That is phenomenal. 20m after two days! 

I really want it to do 10m+ so it has two 10m days! 

 

Maybe Saturday also wan't to jump in to the fun ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, pepsa said:

Maybe Saturday also wan't to jump in to the fun ;)

Don't get my hopes up

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minutes ago, RtheEnd said:

You ready for it

Very rarely, with this movie.   

 

But that’s for the best.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Thanos Legion said:

Very rarely, with this movie.   

 

But that’s for the best.

I see you wake up early today. 😏

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, RtheEnd said:

You ready for it

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

9.5-10m

Holy..... shit!

 

That is incredible!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, Charlie Jatinder said:

I see you wake up early today. 😏

Back to sleep soon... maybe.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, RtheEnd said:

You ready for it

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

9.5-10m

:ohmyzod::jeb!::mouthdropped::OMG::hiphiphoray:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spoiler post is deleted on main Avengers End Game thread from page 573. However several viewed (I missed it by 5 seconds). Be advised if you are truly concerned about spoilers I'm not sure any thread is safe from trolls so be careful.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

surely 1 10m day is enough ?  nah... go for gold.... unless there is a massive drop off, not sure how this misses the OW record now ?    

(would be funny if it actually beats it's 1 day old record for single day on it's second day........)

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I know AUS is an indicator of DOM OW but is it also an indicator of legs throughout the DOM weekend, too? Because if so, this will definitely play more like an MCU film than a Star Wars film on Sat/Sun.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, JJ-8 said:

surely 1 10m day is enough ?  nah... go for gold.... unless there is a massive drop off, not sure how this misses the OW record now ?    

(would be funny if it actually beats it's 1 day old record for single day on it's second day........)

Imagine Saturday does 10m?? 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Robertron said:

Imagine Saturday does 10m?? 

Then I think 30m ow is done and AEG passes 40m in 5 days. 

 

:mouthdropped:

  • Like 2
  • Disbelief 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, JJ-8 said:

Then I think 30m ow is done and AEG passes 40m in 5 days. 

 

:mouthdropped:

It's going to be pretty close anyway...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

's - Early audience reaction for 5 out of 5 stars - 88 Total Positive Score 68% of patrons would "definitely recommend" the film to their friends. 94% have seen previous films in the series.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Guidelines. Feel free to read our Privacy Policy as well.