Jump to content
CJohn

Maleficent: Mistress of Evil | October 18 2019 | Now on Disney+

Recommended Posts

Oh, yeah.  I'm so glad that leaned into what made the first one so fun. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

First was a surprise hit - but no way this goes down, as always happens.

 

This is too good - and will surprise on its own.

 

The Shay has spoken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Thomas Beck said:

Omega level bomb confirmed.

Ever heard of Mickey's Law?

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, TMP said:

Ever heard of Mickey's Law?

I should clarify that Mickey's Law does not mean Disney always lands. That's why they get a Nutcracker or Solo every once in a while. It just means everything that can go wrong for non-Disney studios will go wrong. So Mal ain't out of the woods just yet...I don't make the rules here. ;) 

  • Thanks 1
  • Haha 1
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, Thomas Beck said:

Omega level bomb confirmed.

Not so fast. Shay is slaying lately with his predictions. He alone stanned Aladdin to 1B glory.  I've learned to respect the Oracle of Slayhiri. :worthy:

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, CoolEric258 said:

I should clarify that Mickey's Law does not mean Disney always lands. That's why they get a Nutcracker or Solo every once in a while. It just means everything that can go wrong for non-Disney studios will go wrong. So Mal ain't out of the woods just yet...I don't make the rules here. ;) 

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huh, they're trying to show the big action spectacle but it doesn't really look that appealing. 

 

They showing her turning into a dragon at the end of this trailer would've been a turning point for the marketing (I dont even know if it's happening so that's why)

 

So while I think the main selling point for the first movie is still there, I don't know if it's enough to justify seeing it in theaters. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I honestly think that’s one of the worst made trailers I have ever seen. 

  • Like 1
  • Not Cool 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah that was a bad trailer.  I get why it works for the people that like it, but yeah it really, really didn't work for me

Share this post


Link to post
Share on other sites

Everything about this seems like a dump by Disney. Terrible trailer all around.

 

30/100

  • Like 1
  • Disbelief 1
  • Not Cool 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, CJohn said:

Everything about this seems like a dump by Disney. Terrible trailer all around.

 

30/100

 

Yeah, NO. You're talking about Mary Poppins, Dumbo and other such shit from centuries ago, that nobody ever wanted to see.

 

Dump season is over @ Disney now.

 

PS: Even their quality is up, Spidey 2 being the first reasonably good Marvel movie for the year - after the dumpster fires of Captain Marvel and Avengers 3.5.

 

PS2: Also, such a spread (30/100) means phenomenal word of mouth, and therefore quality. So are you saying the movie will actually be very good?

Edited by shayhiri
  • Not Cool 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mal is coming to slay the Box office.

 

This will be another surprise hit for those already planning its funeral.

 

Jolie and Pfeiffer going camp for 2 hours. what's not to love.

  • Like 3
  • Thanks 2
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audience reception of the trailer is unanimously great in Vietnam. I bet other Asian countries will do too. It seems that the first one had good WOM amd left some influences. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

What the hell is this mess? It literally looks like a middle schooler's ill conceived fan fic Disney threw 200m at just cuz. 

  • Like 1
  • Not Cool 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Guidelines. Feel free to read our Privacy Policy as well.