Jump to content
Eric Lightfoot

THE LION KING WEEKEND THREAD l WITH DIGITAL FUR TECHNOLOGY | 191.8M OW (July OW Record, 8th biggest OW of all time) | Endgame beats Avatar. Disney keeps on winning! | SALE: One Month of Gold 50% Off!

Recommended Posts

5 minutes ago, TMP said:

It's gonna be really front-loaded tho

No competition especially from any family fare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, xiazhi said:

How front loaded can a family movie be?

 

Ask Dumbo.

  • Thanks 1
  • Astonished 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, That One Guy said:

 

Ask Dumbo.

That's different. Another kids movie opened on Dumbo's second week😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, xiazhi said:

That's different. Another kids movie opened on Dumbo's second week😉

 

You'd have a point with Shazam, except only 25% of the audience was kids/parents according to Deadline.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verified audience score is lower than Aladdin's!


#CRUMBLING

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, That One Guy said:

 

You'd have a point with Shazam, except only 25% of the audience was kids/parents according to Deadline.

Opening weekend still attracted dc fans but it clearly behaved like a kid movie afterwards with bigger monday drops and tuesday increase. Plus dumbo got impacted by it instead of CM.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, nguyenkhoi282 said:

25M previews - 229M weekend - 800M domestic 

22M previews - 211M weekend - 750M domestic

nah

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, cannastop said:

Verified audience score is lower than Aladdin's!


#CRUMBLING

Damn, will it even be able to beat Aladdin’s 7th weekend? :sadno:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Between her laughable voice acting and insipid new songs in this movie, is everyone finally ready to retire the myth that Beyonce is talented? 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 4
  • Astonished 2
  • Sad 1
  • ...wtf 1
  • Disbelief 1
  • Not Cool 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, La Binoche said:

Between her laughable voice acting and insipid new songs in this movie, is everyone finally ready to retire the myth that Beyonce is talented? 

Beyonce can't act but she is a very talented musical artist. So no, I'm not ready to lie to myself.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, La Binoche said:

Between her laughable voice acting and insipid new songs in this movie, is everyone finally ready to retire the myth that Beyonce is talented? 

 

 

albino alligator

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Astonished 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, nguyenkhoi282 said:

25M previews - 229M weekend - 800M domestic 

22M previews - 211M weekend - 750M domestic

that multplier is very difficult for a summer release which is a huge opener. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ANYWAY...stream Lion King: The Gift on spotify for clear skin 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, La Binoche said:

Between her laughable voice acting and insipid new songs in this movie, is everyone finally ready to retire the myth that Beyonce is talented? 

No, you alone can continue lying to yourself.

 

Spirit bangs BTW. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, elcaballero said:

TLK may make a ton of money, but it will always be creatively bankrupt (am I doing this right?).

Nope. Not enough buzzwords.

Share this post


Link to post
Share on other sites

First rotten movie to hit 200+ OW..... Sounds good.

 

First rotten movie to hit 250+ OW..... Sounds great.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Guidelines. Feel free to read our Privacy Policy as well.